آموزش نصب سیسکو Installing IM&P Subscriber

توسط سپتامبر 6, 2020

IM&P یا همان Cisco Unified Communications IM and Presence یکی از سرویس های سیسکو Cisco collaboration است که از آن برای راه اندازی سرویس مسیجینگ استفاده می‌شود. همانطور که قبلادر مقاله CUCM Cluster Design | کلاسترینگ سیسکو توضیح داده شد، برای داشتن قابلیت Redundancy و Load sharing نیاز به نصب سرور های Subscriber داریم. این موضوع برای تمامی محصولات سیسکو صادق است در مقاله آموزش نصب سیسکو Installing IM&P Subscriber کلیه مراحل نصب IM&P Subscriber به صورت گام به گام و از صفر تا صد آموزش داده شده.

مشابه مطالب قبلی سعی کردیم تا در انتخاب ویدیو آموزش نصب سیسکو IM&P از بین صدها ویدیو آموزش سیسکو موجود در سایت یوتیوب حداکثر وسواس را داشته باشیم تا بهترین و کاملترین را انتخاب کنیم. شما با این ویدیو به سادگی و به صورت کامل با تمامی مراحل نصب IM&P آشنا شده و می‌توانید به سادگی مراحل نصب را یک به یک طی کنید.

برای مشاهده مطالب مشابه با کلیک روی لینک بهترین ویدیوهای آموزشی مرکز تماس سیسکو به صفحه برترین ویدیو آموزشی سیسکو بروید.

مدت زمان ویدیو:   14 دقیقه | 41 ثانیه  

تهیه کننده: ABayConsulting

 

آموزش نصب سیسکو Installing IM&P Subscriber

 

 

نرم افزار گزارشگر ابری تنها سرویس تحت کلود برای دریافت ریز مکالمات و گزارش تماس کلیه محصولات سیسکو

 

آموزش نصب سیسکو Installing IM&P Subscriber ویدیو آموزش سیسکو ویدیو آموزشی  نصب IM&P نرم افزار سیسکو لیست مکالمات سیسکو شارژینگ سیسکو داشبورد سیسکو خلاصه تماسهای سیسکو تنظیمات CUCM سیسکو پرینت تماس سیسکو آموزش IM&P آموزش CUCM Cisco MediaSense cisco call reporting Cisco accountingنمایندگی انحصاری PBXDom

همین حالا ثبت نام کنید و از تمام امکانات نرم افزار گزارش تماس سیسکو به صورت کاملا رایگان برای مدت  14 روز استفاده کنید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید