بستن

چرا باید از سرویس مدیریت و تحلیل تماس ها استفاده کنیم ؟

1      در دسترس بودن اطلاعات تماس در هر زمان و هر مکان در صورت اتصال به اینترنت : یکی از امکانات مهم و اساسی این سرویس در دسترس بودن آن است . شما میتوانید در هر زمان و با هر وسیله ای که امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد به حساب کاربری خود در این سایت مراجعه فرمایید و به راحتی به اطلاعات تماس خود دسترسی داشته باشید و از گزارشات مختلف آن استفاده نمایید .

vector_66_08-128      در دسترس بودن ریز مکالمات با هر دستگاه قابل اتصال به اینترنت : این سرویس نیازمند به امکاناتی خاص برای ورود به سیستم نیست و با هر وسیله ای که قابل اتصال به اینترنت باشد مانند موبایل و کامپیوتر و… می توان وارد سایت شد و از آن استفاده نمود.

1442343556_internet-web-browser       تحت وب بودن سرویس  : این سرویس بر روی بستر وب فعال است ، به این معنا که توسط اینترنت قادر به مشاهده جزئیات اطلاعات سانترال خود هستید و لازم نیست نرم افزاری خاص را بر روی دستگاهی که با آن وارد حساب کاربری خود می شوید نصب کنید.

vector_327_21-128       استفاده از داشبورد مدیریتی و بررسی کل تماس ها در کمترین زمان :  این سرویس برای کاربران خود داشبوردی طراحی کرده است که توسط این کنسول مدیریتی می توان به تحلیل های مورد نظر دسترسی پیدا کرد. توسط این داشبورد می توان به ریز ترین جزئیات و تحلیل ها دسترسی داشت.

log      تعداد کل تماس های روز : سانترال همواره رویدادهای ثبت شده را به کامپیوتر ارسال می کند. هم چنین کامپیوتر از طریق نرم افزار اطلاعات را به سرور منتقل می کند. با ورود به حساب کاربری و استفاده از داشبورد مدیریتی می توان لیست کلیه تماس های ورودی به سانترال، تماس های خروجی و هم چنین تماس های از دست رفته را در تاریخ و روز انتخابی مشاهده نمود.

missed_call-128      تعداد تماس های از دست رفته : با ورود به حساب کاربری خود در این سایت می توان از تعداد تماس های از دست رفته روز و تاریخ مورد نظر مطلع شد.

callback-128      تعداد تماس های دریافتی : توسط این سرویس می توانید از تعداد تماس های دریافتی (تماس های ورودی به سانترال) مطلع شوید .

phone-128      تعداد تماس های خروجی از سیستم سانترال : با مراجعه به حساب کاربری می توان از تماس خروجی سانترال (تماس هایی که داخلی ها برقرار کرده اند) اطلاع پیدا کرد.

network_clock      زمان و ساعت اولین و آخرین تماس روز : توسط این سرویس می توانید ساعت اولین تماس ورودی به سانترال و آخرین تماس ورودی را متوجه شوید. این سرویس برای دستگاه هایی که دارای سیستم دیزا و یا حالت روز، شب و نهار هستند بسیار مفید است زیرا از نحوه پذیرش تماس ها اطلاع پیدا می کنند.

gnumeric      نمودار تماس های شرکت و تحلیل آن ها : اطلاعات به صورت مستمر برای سرور ارسال می شود. با مراجعه به داشبورد می توان تحلیل تماس های شرکت را مورد بررسی قرار داد . این جدول در هر لحظه با هر رویدادی تغییر می کند و با گذشت زمان در طول روز جدول گسترده تر می شود و تحلیل هایی به روز و جامع را به کاربران ارائه می دهد.

Untitled-27-128      تعداد تماس برقرار شده با هر خط و نمودار آن : از امکانات ویژه این سرویس امکان تحلیل هر خط سانترال به صورت جداگانه وجود دارد که می توان تنظیم نمود که تماس های خروجی (تماس هایی که داخلی های سانترال با بیرون شرکت برقرار کرده اند) به چه صورت و با چه خطوطی انجام شود .

preferences-system-time      گزارش گیری از کل تماس های ذخیره شده در سانترال در تاریخ و یا ساعت مشخص : در تمام دستگاه های سانترال این امکان فراهم شده است که تعداد محدود و یا غیر محدودی شماره در آن ذخیره شود. توسط این ویژگی می توان از لیست جزئیات تماس با این شماره ها مطلع شد.

cloud-download      دانلود اطلاعات روزانه تماس ها : لیست کلیه تماس های ورودی و خروجی و از دست رفته همواره در دسترس است و می توان آن را به صورت فایل عکس و یا فایل PDF دانلود نمود.