بستن

support@pbxcallreport.ir       +98-21-89314040

سوالات متداول

نصب
پیش از خرید
پشتیبانی
  • برای اطلاع از مدل دستگاه سانترال چه باید کرد؟

    بر روی هر دستگاه سانترال و بمنظور راحتی کاربران آن و دسترسی راحت به اطلاعات دستگاه ، مدل و اطلاعات محدودی در مورد محصول بر روی آن درج می شود و این اطلاعات به گونه ای نوشته شده که به راحتی قابل مشاهده است. برای کسب اطلاع از این موضوع با مراجعه به دستگاه سانترال به راحتی مدل آن قابل رویت است.

    کابل RS-232C چگونه تهیه می شود؟

    کابل RS-232C، کابلی با مشخصات خاص است که برای این سیستم های ارتباطی باید به گونه ای خاص تهیه شود که باید آن را از طریق راهنمای آموزش اتصال دستگاه سانترال به کامپیوتر ساخت، یا میتوانید آن را خریداری نمایید. .

    می تونم نوع پلان خود را تغییر دهم؟

    هریک از مشترکین میتوانند در زمان پایان اشتراک خود و تمدید اشتراک جدید نوع پلان خود را به پلان های حرفه ای تر تغییر دهند .

  • کارایی این سرویس برای چه افرادی مناسب است؟

    این سرویس برای تمامی افراد بدون توجه به مدل و سری دستگاه سانترال شان خدمات بی نظیری را ارائه می دهد که هر شرکت متناسب با وسعت و حجم تماس ها می تواند از هزاران خدمات رایگان و ستاره دار این سرویس بهره مند گردد . تحلیل تماس ها مختص به شرکت هایی خاص نیست و شامل تمام افراد می شود. از کم ظرفیت ترین تا پرظرفیت ترین سیستم های ارتباطی می توانند از این سرویس استفاده کنند.

    آیا اطلاعات شخصی کاربران مانند شماره تلفن ها قابل دسترسی برای مدیران سایت است؟

    اطلاعات تماس هر دستگاه سانترال به صورت کد هایی خاص برای سرور ارسال می شود. این کد ها فقط برای سانترال و سرور قابل تحلیل است و امکان مشاهده این اطلاعات را فقط به کاربر سانترال می دهد و مدیران سایت هیچگونه دسترسی به این اطلاعات تماس و شماره تلفن ها ندارند.

    آیا اطلاعات شخصی کاربران قابل دسترسی برای دیگران است؟

    این اطلاعات به دلیل محرمانه بودن ماهیت آن برای شرکت ها به صورت کاملا سری در این سرور محفوظ می شود و این داده های مخابراتی برای دیگر کاربران به هیچ نحو قابل مشاهده نیست. سطح حفاظت از این اطلاعات بسیار بالا است که موجب جلوگیری از هرگونه سوء استفاده می شود.

    چطور خریداری کنم؟

    از طریق تماس تلفنی و به زودی از طریق وب سایت امکان خریداری سرویس وجود دارد.

    پشتیبانی هم دارید؟

    بله 100% ، ولیکن کلیه پشتیبانی ها از راه دور و به صورت ایمیل می باشد. در صورت نیاز با پرداخت هزینه های مربوطه امکان راه اندازی از راه دور و تماس تلفنی نیز وجود دارد.

  • اگر کامپیوتر متصل به سانترال خاموش شود، چه اتفاقی می افتد؟

    این اطلاعات به دلیل ماهیت مهم و زیادی که دارند، سهم بسزایی در برنامه ریزی های شرکت نیز خواهند داشت . جزئیات تماس همواره در سانترال و کامپیوتر ذخیره می شوند و در هنگام روشن شدن کامپیوتر و اولین اتصال به اینترنت در کم ترین زمان برای سرور ارسال می شود.

    نصب و راه اندازی به چه صورت است؟

    به صفحه راهنمای نصب مراجعه فرمایید.