بستن

گزارشگیری و داشبورد در سانترالهای پاناسونیک

نمایی از سرویس گزارش گیری از سااز سانترال

شاید همیشه فکر می کردید برای اینکه بتوانید داشبورد هایی از وضعیت ارتباطات سازمان خود داشته باشید حتما باید سیستم سانترال پاناسونیک خود را تغییر بدهید و آن را با یک مرکز تماس یا کال سنتر ویپ جایگزین کنید.
ولی واقعیت چیز دیگری است. شما با استفاده از سرویس تحلیل و گزارشگیری تماسهای تلفنی به راحتی می توانید از قدیمی ترین مرکز تلفن سانترال پاناسونیک تا جدید ترین مدلها که سری ان اس می باشد گزارشات متنوع و از همه مهم تر داشبوردهای کاربردی از وضعیت ارتباطات خود داشته باشید.
بزرگترین قدرت در سامانه ها و مراکز تماس گزارشات دقیق از وضعیت ارتباطات تلفنی هستند. مثلا اینکه بدانید ترافیک تماسهای شما در طول یک روز به چه صورت بوده است . ساعتهای شلوغ در کسب و کار شما چه ساعتهایی هستند که بتوانید برنامه ریزی بهتری برای آن داشته باشید. به این قسمت از داشبورد در تصویر زیر نگاه کنید
ترافیک تماسهای ۲۴ ساعته
دقیقا آمار وضعیت تماسها را در روز جاری به شما نمایش می دهد. تصویری که می بینید یک ویجت از داشبورد می باشد . در سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی شما می توانید برای خود داشبورد های متنوعی بسازید و در هر داشبورد ویجت های مختلفی را بچینید( مثل ویجت بالا که نامش ترافیک تماسها می باشد ).
در سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی ما بیش از ۷۰ نوع ویجت متنوع داریم که هر کدام می توانند اطلاعات آماری و کاربردی از وضعیت ارتباطات تلفنی سازمان شما در اختیارتان بگذارند.
امروزه کسب و کارهایی که مبتنی بر اطلاعات درست اداره می شوند موفق هستند و می توانند ماندگار باشند.
بیایید یک ویجت دیگر را بررسی کنیم. ویجت درصد تماسهای بی پاسخ. این ویجت به شما نمایش می دهد که چند درصد از تماسهای ورودی شما بی پاسخ بوده اند.
درصد تماسهای بی پاسخ
شاید در نظر اول بگویید خوب این درصد به چه درد من می خورد من می خواهم کسب و کارم را بهتر اداره کنم. خوب طبق تصویر مثال بالا ۵.۳ درصد از تماسها بی پاسخ بوده است یعنی در شرکت فرضی ما اگر ۳۰۰ تماس در روز جاری داشته اند حدود ۱۵ تماس را پاسخ نداده اند.
۱۵ تماس ورودی پاسخ داده نشده است. این ۱۵ تماس هر کدام می توانند مشتریانی باشند که از شما خریدهای بزرگی انجام بدهند.
این ۱۵ تماس ورودی بی پاسخ می توانند کسانی باشند که پیگیر خرید یا مسایل پشتیبانی خود بوده اند و الان در دسته مشتری های ناراضی شما قرار گرفته اند.
نمی خواهید برای آنها کاری بکنید؟؟
همین امروز تصمیم درست را بگیرید و به جمع کسب وکارهای موفق و اطلاعات محور بپیوندید.



شاید به مطالب زیر نیز علاقه مند باشید
Read more:
سه نمونه هشدار تلفنی مناسب برای شرکتها و سازمانها

سه نمونه هشدار قابل تعریف در سرویس مدیریت و تحلیل تماسها که برای کسب و کارها و شرکتها مناسب است...

Close