بستن

پشتیبانی از سرویس مرکز تماس ابری Amazon connect

گزارشگیری مرکز تماس ابری آمازون

 

سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی از مرکز تماس ابری Amazon connect نیز پشتیبانی می کند.

شما با استفاده از سرویس گزارشگیری و مدیریت تماسها می توانید به داشبوردها و گزارشات متنوع از وضعیت ارتباطات تلفنی خود دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که همکاری فیمابین بین سرویس pbxdom و  amazon اولین سری از مراکز تلفنی ابری

می باشد که توسط pbxdom پشتیبانی می گردد.

در حال حاضر تیم توسعه شرکت در حال نهایی سازی و توسعه سیستمهای مرکز تماس مایتل Mitel

می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید.



شاید به مطالب زیر نیز علاقه مند باشید
Read more:
گزارش SMDR پاناسونیک
چگونه از سانترال پاناسونیک از طریق پورت LAN گزارشگیری کنیم؟

برای استفاده از سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی برای سانترالهای پاناسونیک که از پورت LAN‌یا شبکه پشتیبانی می کنند...

Close