بستن

نمایش آنلاین وضعیت داخلی ها

یکی از ویجت های بسیار پر کاربرد و جدید در سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی ویجت نمایش آنلاین وضعیت داخلی ها می باشد.

با استفاده از این ویجت شما در یک لحظه می توانید متوجه بشوید که داخلی های سازمان یا شرکت شما در چه وضعیتی هستند و هر کدام چه کاری انجام می دهند. در حال حاضر این قابلیت در مرکز تلفنهای مبتنی بر استریسک مانند الستیکس , مرکز تلفن پاناسونیک از مدل  تی دی ای و بالاتر فعال می باشد.

این ویجت اطلاعات زیر را نمایش می دهد.

نمایش وضعیت داخلی ها بر اساس رنگ: زرد یعنی داخلی در حال زنگ خوردن است – آبی یعنی داخلی مشغول است و سفید یعنی داخلی آزاد است

نوع تماس هر داخلی : نوع تماس که ورودی است یا خروجی با یک فلش مشخص می گردد فلش بالا یعنی یک تماس از داخل به بیرون و فلش پایین یعنی یک تماس ورودی.

مدت زمان مکالمه : مدت زمان زنگ خوردن قبل از جواب دادن و همچنین مدت زمان اشغالی خط و مکالمه را نمایش می دهد.

شماره تلفن : شماره تلفن گرفته شده یا شماره تلفن کسی که زنگ زده است.

در هر ویجت امکان تعریف ۹ داخلی وجود دارد . با توجه به اینکه در هر داشبورد شما می توانید ۱۲ ویجت بچینید  یعنی می توانید وضعیت ۱۰۸ داخلی را در یک داشبورد خود به صورت آنلاین مشاهده کنید.

تنظیمات ویجت نمایش آنلاین وضعیت داخلی ها

تنظیمات نمایش وضعیت آنلاین داخلی ها

این ویجت در کنار بیش از ۶۰ ویجت دیگر در سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی می تواند به شما تصویر واضحی از وضعیت ارتباطات سازمان یا شرکت ارایه دهد.

اگر سوالی داشتید خوشحال می شویم پاسخگو شما باشیم.



شاید به مطالب زیر نیز علاقه مند باشید
Read more:
گزارش 25 داخلی پر استفاده اول بر مبنای تماس های خروجی در مرکز تلفن سانترال زیمنس

    این گزارش به شما عملکردی از25 داخلی که بیشترین تعداد تماس خروجی را داشته‌اند به‌همراه نمایش تعداد تماس‌ها...

Close