بستن

مدیریت تماس های تلفنی در شهرداری ها یک ضرورت است

شهرداری ها، قطب اجرایی شهرهای بزرگ و کوچک هستند و از مراجعین بسیاری برخوردارند. برخی از این مراجعین حضوری و بسیاری دیگر از طریق تلفن با شهرداری ها تماس حاصل می کنند. شکوه اکثر شهروندان،عدم پاسخگویی و یا خطوط تلفنی اشغال شهرداری است که موجب ناخشنودی شهروندان از خدمات شهرداری ها شده است. سیستم مدیریت تماس های تلفنی  می تواند بسیاری ازاین دست مشکلات شهرداری ها را کم کند.

43371_263

مدیریت تماس های تلفنی درشهرداری ها

سرویس مدیریت تماسهای تلفنی راهکاری عملی برای رفع مشکلات تلفنی در شهرداری هاست. با کمک این سرویس، شهرداری ها می توانند اطلاعات جامعی را از وضعیت ارتباطات تلفنی در هر یک از واحدها به دست آورند. به این ترتیب با یک بررسی اجمالی از اطلاعات تحلیل شده از تماسها می توان نقاط بحرانی و خطوط پر تماس که اشغالی بیشتری دارند را شناسایی و در رفع آن کوشید.

با مدیریت تماس های تلفنی، ساعات اوج ترافیک تلفنی و خطوط پرکاربرد شناسایی شده و با تخصیص نیروی اضافی در ساعات پر ترافیک، امکان جوابگویی به تلفن های شهروندان به گونه ای مناسب فراهم خواهد شد.

با مدیریت تماس های تلفنی و زمان بندی مناسب می توان اشغالی خطوط را به حداقل رساند. با سرویس مدیریت تماس های تلفنی، امکان اندازه گیری زمان مکالمه ورودی و خروجی وجود داشته و در صورت نیاز می توان زمان مکالمه را محدود کرد و برای تماس های خروجی برنامه بهتری درنظر گرفته شود تا تماس های ورودی بیشتری را بتوان پاسخگویی کرد.

با این سیستم می توان میزان پاسخگویی هر داخلی را بررسی و ارزیابی کرد. تعداد تماس های بی پاسخ از هر داخلی شناسایی شده و میزان عملکرد کارمندان سنجیده خواهد شد.

happy-customer

سیستم مدیریت تماس های تلفنی و  صرفه جویی در هزینه ها 

علاوه بر مزایای ذکر شده ، مدیریت تماس های تلفنی در شهرداری ها به کاهش هزینه های تلفن و صرفه جویی در هزینه های  قبوض مخابراتی منجر خواهد شد. امکان گزارش گیری و شناسایی خطوط پر مصرف و ایجاد محدودیت برای شماره هایی که در ساعات اداری، تلفن های پرهزینه داشته اند نیز می تواند راهکار مناسبی برای کاهش هزینه های قبوض تلفن باشد بدین صورت با تخصیص بودجه به واحدهای پر هزینه، می توان از هزینه های اضافی در قبض تلفن پیشگیری کرد.



شاید به مطالب زیر نیز علاقه مند باشید
Read more:
گزارش تماس های بی پاسخ در گزارشگیری از سانترال

   کاربرد این گزارش ، گرفتن گزارش تفصیلی از تماس‌هاي بی پاسخ در بازه زماني تعريف شده می باشد تنظیمات مرتبط با گزارش...

Close