بستن

ایجاد قابلیت ارسال خودکار تماسهای بی پاسخ هر داخلی در سانترال پاناسونیک

آیا از سانترال پاناسونیک استفاده می کنید؟

آیا می دانید مشتریان بی پاسخ شما ناراضی می شوند و مشتری ناراضی ممکن است دیگر با شما کار نکند؟

آیا می دانید مشتری یا ارباب رجوع بی پاسخ به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ضرر شماست؟

اگر علاقه مند هستید به راحتی می توانید قابلیت اعلام تماسهای بی پاسخ  را به سانترال پاناسونیک خود اضافه کنید. شما می توانید تماس بی پاسخ را از طریق پیامک یا ایمیل دریافت کنید.

جهت فعال سازی این قابلیت کافی است ابتدا در سرویس مدیریت و تحلیل تماسها مشترک شوید. سپس پس از نصب نرم افزار و برقراری ارتباط آن با مرکز سانترال خود تنظیمات مربوط به تماسهای بی پاسخ را فعال کنید.

اگر سانترال شما از انواع قدیمی و آنالوگ می باشد باید از طریق کابل سریال RS232 این کار را انجام بدهید.

ACD Systems Digital Imaging

اگر سانترال شما از انواع جدید TDE یا NCP  یا NS می باشد از طریق شبکه می توانید نرم افزار را راه اندازی کنید و نیازی به کابل سریال ندارید.

.جهت تنظیمات مربوط به سانترالها می توانید فیلمهای آموزشی سانترالرا در اینجا ببینید

پس از فعال سازی نرم افزار مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی علاوه بر اینکه می توانید داشبوردهای مختلفی از وضعیت تماسهای خود داشته باشید می توانید گزارشات کاملی هم داشته باشید.

شما باید قابلیت اعلام تماسهای بی پاسخ را برای هر داخلی فعال کنید. اگر قرار است از طریق پیامک اطلاع رسانی کنید شما نیاز به یک پنل پیامک دارید که به سرویس متصل کنید اگر می خواهید از طریق پست الکترونیک اطلاع رسانی کنید نیاز به هیچ سرویس یا نرم افزار اضافه ندارید.

پس از فعال سازی قابلیت اعلام تماسهای بی پاسخ از طریق پیامک هر وقت تماس بی پاسخی روی داخلی مورد نظر داشته باشیم یک پیامک به شکل ذیل برای شماره تعریف شده ارسال می گردد.

متن پیامک

2da85ee40314e6d19731db73c62ba7b0

شما یک تماس بی پاسخ از شماره 123343434 در تاریخ 1395/01/01 و در ساعت 15:10 داشته اید.

همچنین در صورتی که قابلیت اعلام از طریق پست الکترونیک را فعال کرده باشید یک ایمیل به متن زیر دریافت می کنید :

متن پست الکترونیکی اعلام تماس بی پاسخ

email-computer-type-typing-ss-1920

عنوان ایمیل : تماس بی پاسخ از شماره 12345645

متن :

شما یک تماس بی پاسخ از شماره 123343434 در تاریخ 1395/01/01 و در ساعت 15:10 داشته اید.

در پایان امیدواریم که بتوانید با این قابلیت مشتریان راضی تری داشته باشید.

اگر هر سوال یا مشکلی دارید تردید نکنید و با ما تماس بگیرید.



شاید به مطالب زیر نیز علاقه مند باشید
Read more:
معرفی ویجت مدت زمان کل مکالمات خروجی

یکی دیگر از ویجت های گزارش گیر سانترال آنلاین ، ویجت "مدت زمان کل مکالمات خروجی" می باشد که به...

Close